Мелашич Єгор, ЗОШ №34 м.Чернігова (код смс: zz58487+68)

Рейтинг:   / 37
ПлохоОтлично 

Перська народна мудрість гласить : «Якби небо почуло молитви дітей, на світі не залишилося б жодного живого вчителя». І дійсно, запитайте в учня щось про його вчителя, і мабуть, хорошого почуєте мало... Чому ж так відбувається?! Адже вчитель виконує важливу роль в отриманні нами нових знань, намагається привити нам бажання працювати, виховати в нас добропорядність, чесність. Вчитель постійно повторює: «Вчіться висловлювати свою думку».

Отже, висловлюючи свою думку, хочу сказати, що найкращий вчитель - це той вчитель, який працює на майбутнє! Але це не той, хто говорить, що все що ми вчимо нам знадобиться у майбутньому, а той, хто далекоглядніший, той, хто спонукатиме до розуміння, а точніше, навіть до зрозуміння важливих речей, які і стануть фундаментом нашого майбутнього дорослого життя. Ще Сенека Молодший казав : «Ми навчаємося не для школи, а для життя».

Я хочу, щоб вчитель розповідав невідоме, пояснював незрозуміле, демонстрував цікаве і надихав на створення нового. Дуже велике захоплення викликає той вчитель, який вміє здивувати, зацікавити, дати незначний, проте вагомий поштовх до дії, до з'ясування невідомого, і ми, прийшовши до розуміння, відчуваємо себе: дослідниками, філософами, мислителями...

Моє щире захоплення викликає той учитель, який «іде в ногу» з учнем, хтось із відомих сказав: «Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень». І якщо вчитель сам відкриває для себе щось нове, не соромиться зізнатися у тому що чогось не знає, а вчиться разом з нами, стає нам ближчим і викликає більшу довіру. Приємно й те, коли вчитель говорить з нами однією мовою, не в прямому сенсі, а просто цікавиться тим що цікаво його учневі.

Мабуть, ці прості, проте досить вагомі складові, і має в собі плекати справжній вчитель минулого, сучасного, а головне майбутнього. На мою думку, часи, коли вчитель був недосяжним для простого спілкування, залишилися в минулому, і зараз вчитель, який ближчий до учня, відвертий з учнем, може розраховувати на те щоб і учень відкрив йому своє серце!

Дополнительная информация