Ткачук Надія, ЗОШ №29 м.Чернігова (код смс: zz58487+48)

Рейтинг:   / 3
ПлохоОтлично 

Наука, мов невтомний годинник, ніколи не стоїть на місці, вона підкорює нові вершини та пропонує нам приєднатися до себе. На жаль, не кожен приймає її щиру пропозицію, проте все починається з малого – з „першачка”, який невпевнено підіймає  руку для відповіді. Він ще не знає про океани, гори, далекі планети, світло яких  долітає до нас мільярди років, але вже зовсім скоро всі ці знання ввійдуть в його душу, аби залишитися там на завжди. Так і народжуються генії, які йдуть за руку з наукою крізь все своє життя. Та хто ж як не вчитель відкриває в дитині цю невичерпну жагу до нескінченності знань!

Учитель. Як багато у цьому слові! Тільки прислухайся і ти почуєш відлуння історичних подій, присядеш із відомим на весь світ письменником із фліжанкою кави, зменшишся у мільйони разів, аби побачити віруси та бактерій, злітаєш в Гімалаї та підкориш Еверест. І все це дає нам учитель – звичай людина з незвичайним покликанням.

Мабуть, нема нічого постійнішого ніж професія вчителя. Вона існувала вчора, сто років назад, до нашої ери та буде існувати довіку, бо завжди знайдеться дитина, яка буде прагнути до нових відкриттів, в серці якої палахкотітиме вогник науки.

Проте завдання вчителя навчити не одного, а мільйони! І тут виникають проблеми, бо дитина – це найміцніша фортеця, до якої дуже важко підібрати потрібний ключик. Ось так і виходить, що діти не мають бажання здобувати знання, бо вчитель просто не зміг обійти всі перешкоди на шляху до серця дитини. Ще старовинний літопис, який був написаний за тисячу років до нашої ери, розповідає про відсутність бажання здобувати знання серед молоді, але ми живемо з вами в добу наукового прогресу серед мережі Wi-Fi та режиму онлайн, які були створені людськими руками та розумом.

Сучасна дитина дуже вибаглива. В реальному житті вона звичайний школяр, а у мережі Інтернет - найпопулярніший блогер, тому важко бути прикладом для того, хто є прикладом для інших, проте для вчителя нема нічого неможливого, а для сучасного вчителя тим паче. Він же має у своєму розпорядженні не тільки сумні книжки, а й найсучасніші наукові технології. Створити презентацію, зробити математичне моделювання, відзняти відео сюжет – все це більше не чари, а найсправніша реальність. Але, якщо вчителі сьогодення вже спроможні на таке, то що зможе зробити вчитель майбутнього?! Він повезе школярів на екскурсію на Місяць? Чи  створить машину часу аби кожен зміг побачити на власні очі Богдана Хмельницького? Не знаю, але я впевнена, що йому буде під силу обійти всі перешкоди та донести золоте зерно вічних знань до кожного „першачка”, який невпевнено підіймає руку у класі.

Дополнительная информация