Лепеха Ігор, факультет фізичного виховання
- Подробности
- Категория: 04.2013
- Опубликовано 01.04.2013 00:04
- Автор: Лепеха Ігор
- Просмотров: 1714
Однією з найголовніших проблем студентів є недорозуміння з деякими викладачами. З точки зору психології, коли ми бачимо людину вперше, вже в той самий момент у нас формується певне враження про неї, яке в більшості випадків залишається незмінним до кінця життя. Тут я веду до того, що деякі викладачі роблять висновки саме по першому враженню про студента, чи при першій відповіді на семінарському занятті, що на мою думку не є правильним. Кваліфікований викладач має робити послідовні та точні висновки про знання студента його предмета, що дозволить студентам отримувати саме ті оцінки, на які вони заслуговують.
Друге місце серед проблем студентського життя я б впевнено віддав сну. Напевно кожен знає, що студент мало коли має повноцінний сон. Недосипання є причиною багатьох захворювань, як фізичного так і психічного характеру. Воно зачиняє перед студентом двері в повноцінний подальший життєвий цикл. Навчаючись на факультеті фізичного виховання, я можу сказати, що перед студентом який займається спортом постає вибір між навчанням, спортом та повноцінним сном. Все це відкриває перед нами шлях в майбутнє, і хоч би як не хотілося нехтувати жодним з перерахованого вище, але не кожному під силу це поєднати. На мою думку цю проблему можна вирішити шляхом зменшення навантажень домашнього завдання.
Обдумуючі всі проблеми, на перше місце я поставив самореалізацію. Так як всі люди розуміють що вони роблять і для чого вони це роблять, так і студент повинен зрозуміти, саме для чого він віддає свої найкращі роки життя навчанню. Тут я маю на увазі, що ніщо так не допоможе майбутньому фахівцю самореалізуватися, як мотивація. Уряд повинен дати зрозуміти студентам, що весь використаний ними час на навчання не пройде задарма, що вони будуть мати змогу працевлаштуватися. Саме така мотивація допоможе студентам подолати психологічний бар'єр в навчальній діяльності. Студенти повинні розуміти,що навчаються не "тому що так треба", а навчаються для освоєння подальшої життєвої професії.