Котова Ніна, факультет фізичного виховання
- Подробности
- Категория: 04.2013
- Опубликовано 27.03.2013 16:29
- Автор: Котова Ніна
- Просмотров: 478
Так як я вважаю наш університет престижним, то не буду зупинятися на якихось питаннях, котрі не дуже вагові по відношенню до університету, просто спробую висвітлити ті проблеми, котрі дійсно є. Я нічого не хочу сказати поганого, але мені здається що про це потрібно говорити, адже ми робимо краще в першу чергу для себе - студентів.
По-перше, однією з основних проблем в навчанні для студентів є недостатня наукова база, старі книжки – в яких застаріла інформація і вона надає змогу тільки частково пізнавати предмет. А так як ми будемо самі педагогами, ми повинні намагатися пізнати предмет в більшому обсязі, адже буде смішно якщо у нас у школі щось спитають, а ми не зможемо відповісти на запитання. Звичайно, книги маються, але вони ніби трішки не відповідають нашим рокам, адже «все тече все змінюється». Дуже приємно, коли самі викладачі створюють та публікують свої методички, книги. Адже вони обґрунтовують там питання котрі є дійсно актуальними по тому чи іншому предмету, там є головне що ми повинні знати. Вводять нові предмети – це ж і є прогрес. Я вважаю, що потрібно їм допомагати та сприяти щоб праця була плодотворною.
По-друге, на мою думку, також є проблема в тому, що немає зараз електронної бібліотеки, яка б надала змогу забезпечити студента певною інформацією. Нажаль не завжди є змога відвідати бібліотеку, щоб опрацювати матеріал, а коли навіть студент і відвідує бібліотеку, він не завжди має змогу взяти книгу яка йому необхідна, так як деякі книжки в малій кількості і їх не вистачає відповідно на всіх. Електронна бібліотека дала б змогу студентам ЧНПУ ім. Шевченка зареєструвавшись на сайті, продивитись в он-лайні або навіть скачати необхідну йому книгу, журнал і тому подібне. Для початку, можна зробити хоча б ті книги в електронному виді, котрих мається мала кількість і не вистачає на всіх – на мій погляд, це питання дуже актуальне. На мою думку, ця проблема виникала в більшості студентів котрим не вистачало потрібних книг або взагалі не було в наявності. А також до цього питання можна віднести те, що є деякі предмети, з яких книжок взагалі немає.
По-третє, потрібно звернути більше уваги на методи викладання. Необхідно ще більше наочності, удосконалювати методи викладання, робити більше слайдів, відеороликів. Деякий науковий інвентар можна придбати (якщо є така можливість), тобто робити все для того, щоб студенти ще більш широко пізнавали той чи інший предмет, адже чим більша буде база побаченого, ширше розглянутого, прочитаного, то у студентів буде ще вищий рівень викладання і це є важливим. Деякі методи зараз просто застарілі, їх відповідно потрібно відновити, адже зараз такий час, коли це можливо і доступно. Спробувати експериментальні проведення пар, так як вуз педагогічний, по закінченню цього закладу, ті студенти котрі будуть працювати конкретно за професією, повинні вміти правильно себе поводити перед аудиторією і тому доречно було якби на парах іноді студенти мали змогу провести її, так-би мовити помінятися місцями. Так як практика є для нас найголовнішим, проводячи лекції, семінари, ми будемо себе впевненіше почувати у майбутній професії. Хочемо не хочемо, але є студенти у котрих є страх перед аудиторією і відповідно його потрібно переборювати.
На мою думку, якщо це все розпрацьовувати, удосконалювати, то від цього гірше не стане, а тільки навпаки, тому що найголовніше – це вдосконалення.